let the sunshine in ... yes I´m trying



http://www.youtube.com/watch?v=LwDwpy1_e-A&feature=related

Försöker sova, joo det gör jag verkligen.
Satt och funderade på om jag skulle flytta, utomlands, bort bort bort.
Men sen kom jag på att nästan alla och allt jag tycker om finns ändå här, och det spelar ingen roll
hur långt jag flyttar för jag kan inte fly från mig själv ändå. Vet väl vad man säge, man är sin egen värsta fiende.
Det är sant faktiskt, så sant som det kan bli. Fick ett till jobberbjudande idag. hela hösten och sommaren med för den delan, men s´ka nog tacka nej tro jag. Allt är så lätt när man går i skolan, man får alltid instruktioener om hur och vad man sak göra och man behöver aldrig vara orolig över att man inte vet vad man sak göra härnäst.
Och nu då !?! jag ba´ra väntar på vad någon ska säga åt mig vad jag ska göra med mitt liv för det enda jag inte har lärt mig i skolan och det enda jag ska kunna nu är att kunna besluta och bestämma över mig själv. !?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0